22-24 ноември 2017

PMI Agile Certified Professional (PMI-ACP)®

Записване

Дати

22-24 ноември 2017

Място

Ню Харайзънс България

Свободни места

6 места

Лектор

Теодора Тодорова

Какво е PMI Agile Certified Professional (PMI-ACP)®?

  • Единственият agile сертификационен курс, който не е обвързан с конкретна agile методология.
  • Доказателство за вашите реални умения и практически опит с agile проекти.
  • Най-бързо набиращият популярност сертификат на PMI®.

За курс PMI Agile Certified Professional (PMI-ACP)®

  • Курс PMI-ACP® разглежда Agile принципите, които се прилагат във всеки Agile проект. Той обхваща разнообразни подходи, като Scrum, Kanban, Lean, extreme programming и test-driven development.
  • По време на курса ще разберем разликата между това да правим аgile и да бъдем аgile. Ще покажем, че аgile е философия и начин на мислене, а не сляпо следване на установени практики. Ще се учим да бъдем аgile.
  • Ще говорим за agile принципите и различните практики в контекста на приложението им в конкретен проект. Защото за да изберем правилната практика, трябва разбираме причината да я внедрим в нашия процес.
  • Курс PMI-ACP® ще бъде полезен на всички, които работят в agile екипи или в организация, която преминава към agile практики. Аудиторията включва: ръководители на екипи, ръководители на проекти, scrum masters, както и други членове на agile екипи, които искат да вземат PMI-ACP® сертификат.

Програмата

  • 1. Introduction to the PMI-ACP® Course and Exam
  • 2. Agile Principles and Mindset
  • 3. Value-Driven Delivery
  • 4. Stakeholder Engagement
  • 5. Team Performance
  • 6. Adaptive Planning
  • 7. Problem Detection аnd Resolution
  • 8. Continuous Improvement
  • 9. PMI-ACP® Exam Preparation
  • Вижте подробната програма

След завършване на курса

След завършване на курс PMI-ACP® ще знаете как да:
  • създавате прозрачна комуникация между заинтересованите лица;
  • управлявате обхвата, графика и бюджета на проекта в agile среда;
  • доставите по-висока стойност на по-ранни етапи на проекта;
  • изграждате високо ефективни екипи;
  • планирате на множество нива и да управлявате очакванията на заинтересованите лица;
  • управлявате риска в agile проект.

Участието в курса ви дава 21 PDU, които са задължително условие за явяване на сертификационния изпит PMI Agile Certified Practitioner (PMI-ACP)®.

За изпит PMI-ACP® / изисквания

За да се явите на сертификационния изпит PMI Agile Certified Professional (PMI-ACP)®, е необходимо да отговаряте на следните условия:

  • 2 000 часа общ опит с работа по проекти в екип. Ако имате актуален PMP® или PgMP® сертификат, това условие се приема за изпълнено, като само по себе си наличието на такъв сертификат не е условие за кандидатстване за PMI-ACP®.
  • 1 500 часа работа в agile екипи или с agile методологии. Това изискване е в допълнение към изискването за 2 000 часа общ опит с работа по проекти в екип.
  • 21 контакти часа (PDU) обучение в agile практики, каквито получавате при завършване на PMI-ACP® курс в Ню Харайзънс България.

Лектор / учете от най-добрите

Теодора Тодорова

Теодора Тодорова

PMP®, PMI-ACP®

Теодора е PMP® и PMI-ACP® сертифициран ръководител на проекти със значителен опит в ИТ индустрията. Тя започва кариерата си като софтуерен разработчик преди повече от 12 години, а през 2012 г. решава да промени пътя си и да използва уменията си да изгражда успешни екипи и да управлява проекти. Теодора придобива голяма част от професионалния си опит в една от водещите аутсорсинг компании в България, работейки върху малки, средни и големи софтуерни проекти в широк кръг индустрии, вкл. спорт, социални мрежи, консултиране, финанси. Прилагала е успешно както Agile, така и Waterfall методологии, и умее да стимулира иновациите, продуктивността, ефективността, подобренията, растежа и високите резултати.

Запазете вашето място сега! / запазете датите

Курс PMI-ACP®

22-24 ноември 2017
575

Цената е без ДДС.

Запазете вашето място!

Адрес

Ню Харайзънс България
бул. Драган Цанков 36
Интерпред, Блок А, етаж 6
София, 1040
+359 2 4210040

office@newhorizons.bg

Упътване

За Project Management Institute (PMI®)

Project Management Institute (PMI®) е най-голямата международна асоциация с нестопанска цел, обединяваща професионалисти в сферата на управление на проекти, програми и портфолио.

PMI® развива и поддържа глобално признати стандарти и сертификационни програми за управление на проекти. Хиляди доброволци по целия свят, притежаващи опит в различни сфери на управлението на проекти, помагат за актуализирането на PMI® стандартите, така че те да следват пулса на динамично развиващата се професия.

Защо да изберете Ню Харайзънс?

  • 35 години глобално присъствие и know-how
  • Над 26 000 обучени курсисти в България от 2002 г.
  • 98% от нашите клиенти биха препоръчали обученията ни
  • Най-добър eвропейски център в глобалната мрежа на Ню Харайзънс за 2015, 2014 и 2012 г.
  • Най-голям доставчик на IT обучения в България според класацията Computerworld "ИКТ Топ 100" за 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011 и 2008 г.
  • Спонсор за обучения на PMI® Bulgaria Chapter
  • Партньор на PMDay Bulgaria

Имате въпроси? / пишете ни