Интензивната коучинг програма “Do-It-Yourself Graphic Design” е за вас!
Научете тайните на графичния и рекламен дизайн от лектор с над 20 години опит и носител на десетки награди от български и международни рекламни и дизайн фестивали, сред които: сребърна, златна и платинена награда на SABRE London, Miami, финалист на Golden Drum Slovenia, сребърни и бронзови награди на ФАРА и др.
Приложете наученото в собствените си проекти и постигнете желания ефект за вашия бизнес!
Какво е важно да знаете, преди да се включите?
Продължителност: 6 дни
Език на провеждане: български
Съдържание на модул 1:
Ден 1
Ден 2
Вторият ден ще протече под формата на уъркшоп, който е максимално практически и персонализиран. Ще работите
по собствен проект, като се консултирате с лектора относно композиция, избор на шрифт, съчетаване на цветове,
създаване на ефекти и всички други въпроси, които възникват в хода на работния процес.
Денят ще завърши с представяне на вашия готов (във финална фаза) проект.
Предварителни изисквания: За да бъде участието ви в модула ефективно, е необходимо да имате основни знания и умения за работа с Adobe PhotoShop.
Подходящи проекти: Обработка на растерни изображения, подготовка за уеб и принт; брандиране на рекламни материали
Съдържание на модул 2:
Ден 1
Ден 2
Вторият ден ще протече под формата на уъркшоп, който е максимално практически и персонализиран. Ще работите
по собствен проект, като се консултирате с лектора на всеки етап от работния процес.
Денят ще завърши с представяне на вашия готов (във финална фаза) проект.
Предварителни изисквания: За да бъде участието ви в модула ефективно, е необходимо да имате основни знания и умения за работа с Adobe Illustrator.
Подходящи проекти: Дизайн на лого / визитка / картичка / постер / флаер
Съдържание на модул 3:
Ден 1
Ден 2
Вторият ден ще протече под формата на уъркшоп, който е максимално практически и персонализиран. Ще работите
по собствен проект, като се консултирате с лектора относно композиция, избор на шрифт, съчетаване на цветове,
създаване на ефекти и всички други въпроси, които възникват в хода на работния процес.
Предварителни изисквания: За да бъде участието ви в модула ефективно, е необходимо да имате основни знания и умения за работа с Adobe InDesign и Adobe Photoshop. Препоръчително е да сте преминали Модул 1: Дизайн на изображения за уеб и принт с Adobe Photoshop.
Подходящи проекти: Дизайн на дипляна / брошура и подготовка за печат
Радостин Христов понастоящем e художествен директор в MullenLowe Swing. Работи в областта на рекламата и графичния дизайн от 20 години. Завършил е художествената академия в Мадрид, специалност Илюстрация и Графичен Дизайн. Започва през 1996 г. като арт директор в една от първите аутдоор рекламни агенции в България – Емпекс ООД, след това в Реклама ООД, старши уеб дизайнер в Дивижън/iConcept Ltd. USA и L.A. Internet USA, 6 години арт директор в Nova Studios – "Бон Апети", арт директор в Декони Интернешънъл, Design Board Belgium, МАГ адвертайзинг и 5 години художествен и творчески директор в Аll Channels Advertising.
Реализирал е десетки проекти за клиенти като Loreal, Nestle, Lidl, RaiffeissenBank, Penny Market, UNICEF, Bella, Fanta, Coca Cola, AVON, Загорка, WWF и много други.
Носител е на десетки награди от български и международни рекламни и дизайн фестивали, сред които: сребърна, златна и платинена награда на SABRE London, Miami, финалист на Golden Drum Slovenia, сребърни и бронзови награди на ФАРА, сребърни и златни награди за уеб сайт на годината и др.
Интервю: В рекламата трябва да бъдеш иноватор, но така, че да останеш разбран
„Препоръчвам горещо! Курсът, макар и кратък, е всеобхватен и достатъчен! Но най-хубавото, което мога да кажа за програмата и за Радостин като лектор е, че се съобразяват с различните нива на курсистите! Keep up the good work!“
„Обучението ми помогна да надградя уменията си, да се запозная с нови софтуерни продукти и да разгърна въображението си за създаването на визуално съдържание. Благодаря много на Радо за вниманието, практическите насоки и консултациите, които правеше спрямо реални проекти на всеки един от нас.“