Дати

(очаква се)

Място

Ню Харайзънс България

Лектор

Радостин Христов

Не е нужно да знаете всичко.
Достатъчно е да знаете какво искате и как да го постигнете.

  • Искате да създавате завладяващи рекламни материали за вашия бизнес, но нямате достатъчно познания в сферата на рекламата и графичния дизайн?
  • Занимавате се с маркетинг/PR и се налага сами да правите дизайн на флаери, постери, брошури, папки, картички, визитки, уеб банери, картинки за социални медии, без да сте се занимавали професионално с графичен дизайн?
  • Искате да разберете защо една реклама се превръща във вирусна, а друга остава тотално (и печално) незабележима?
  • Нямате време и търпение за продължаващи месеци наред курсове за Photoshop, Illustrator, InDesign?

Интензивната коучинг програма “Do-It-Yourself Graphic Design” е за вас!

Научете тайните на графичния и рекламен дизайн от лектор с над 20 години опит и носител на десетки награди от български и международни рекламни и дизайн фестивали, сред които: сребърна, златна и платинена награда на SABRE London, Miami, финалист на Golden Drum Slovenia, сребърни и бронзови награди на ФАРА и др.

Приложете наученото в собствените си проекти и постигнете желания ефект за вашия бизнес!

Записване

За кого е Do-It-Yourself Graphic Design? / аудитория

  • специалисти в сферата на маркетинг, PR, реклама;
  • собственици на стартъп компании и малък бизнес;
  • организатори на семинари и конференции;
  • членове на организации с нестопанска цел;
  • автори на сайтове и блогове;
  • всички, които искат професионално изглеждащи бизнес материали и са принудени да го постигат със собствени сили и средства.
аудитория

Какво е важно да знаете, преди да се включите?

  • За да бъде участието ви в програмата ефективно, е необходимо да имате основни знания и умения за работа със софтуерните програми, използвани в отделните модули: Adobe Photoshop, Adobe InDesign и Adobe Illustrator.
  • Във всеки модул ще работите за създаването или подобряването на ваш собствен проект, като ще получавате индивидуални напътствия и помощ от лектора. За целта имайте готова идея какви рекламни материали искате да създадете и подгответе файлове/елементи, които искате да използвате в тях.
    Всеки модул започва с представяне на вашата идея за проект и завършва с представяне на готовия проект.
  • Ще работите по собствени проекти и е силно препоръчително да използвате собствен лаптоп с инсталиран следния софтуер: Adobe Photoshop, Adobe InDesign и Adobe Illustrator (версии CC 2017 / CS6).

След завършване на програмата:

  • ще познавате най-важните принципи на графичния дизайн и предпечатната подготовка;
  • ще имате основни познания по типография и как да избирате най-подходящите шрифтове за вашите рекламни материали;
  • ще знаете за какъв тип печат са подходящи различните цветови модели, като RGB, CMYK, PANTONE и как да преминавате от един към друг модел;
  • ще можете да намирате точния баланс между текст и изображение, така че да постигате търсения от вас ефект;
  • ще знаете как да изработвате качествени материали за уеб, като банери, снимки за Facebook, LinkedIn, Instagram и др.
  • ще имате умения за създаване на основни видове печатни материали, като флаери, постери, брошури, дипляни, папки, календари, ваучери, картички, визитки;
  • ще познавате изискванията за дизайн на реклама в печатни издания;
  • ще познавате изискванията за широкоформатен печат, аутдоор, амбиент, ситилайтс и др.
  • ще имате ключови знания и умения за работа с Adobe Photoshop, Adobe InDesign, Adobe Ilustrator, които ще ви позволят да продължите да надграждате сами знанията си;
  • ще можете да подготвяте вашите файлове за печат, без да са необходими допълнителни корекции и уточнения с печатниците;
  • ще знаете как да работите ефективно с рекламни агенции и студия.

Програма / по модули

Продължителност: 6 дни
Език на провеждане: български

Съдържание на модул 1:

Ден 1
Денят ще започне с представяне на вашата идея за проект, който искате да реализирате в рамките на модула, и ще продължи под формата на семинар за:
  • Oсновни правила и добри практики на работа с растерни изображения – оразмеряване за принт и уеб, цветни корекции и фотоманипулации, колажиране, ретуш и подготовка за печат или уеб.
  • Добри и лоши практики при действителни рекламни кампании.
  • Полезни съвети за оптимизация на работата, добри практики за работа с подизпълнители – фотографи, дизайнери или крайни клиенти.

Ден 2
Вторият ден ще протече под формата на уъркшоп, който е максимално практически и персонализиран. Ще работите по собствен проект, като се консултирате с лектора относно композиция, избор на шрифт, съчетаване на цветове, създаване на ефекти и всички други въпроси, които възникват в хода на работния процес.
Денят ще завърши с представяне на вашия готов (във финална фаза) проект.

Предварителни изисквания: За да бъде участието ви в модула ефективно, е необходимо да имате основни знания и умения за работа с Adobe PhotoShop.

Подходящи проекти: Обработка на растерни изображения, подготовка за уеб и принт; брандиране на рекламни материали

Съдържание на модул 2:

Ден 1
Денят ще започне с представяне на вашата идея за проект, който искате да реализирате в рамките на модула, и ще продължи под формата на семинар за:
  • Oсновни правила и добри практики за създаване и работа с векторни изображения. Създаване на различни рекламни печатни материали – бланки, визитки, папки, работа с щанци, пантон цветове и брандиране на различни рекламни носители.
  • Добри и лоши практики при действителни рекламни кампании.
  • Полезни съвети за работа с графични студия, печатници и други подизпълнители.

Ден 2
Вторият ден ще протече под формата на уъркшоп, който е максимално практически и персонализиран. Ще работите по собствен проект, като се консултирате с лектора на всеки етап от работния процес.
Денят ще завърши с представяне на вашия готов (във финална фаза) проект.

Предварителни изисквания: За да бъде участието ви в модула ефективно, е необходимо да имате основни знания и умения за работа с Adobe Illustrator.

Подходящи проекти: Дизайн на лого / визитка / картичка / постер / флаер

Съдържание на модул 3:

Ден 1
Денят ще започне с представяне на вашата идея за проект, който искате да реализирате в рамките на модула, и ще продължи под формата на семинар за:
  • Oсновни правила и добри практики на работа с печатни формати, текст и форматиране.
  • Създаване на различни печатни формати – самостоятелни или многолистови, книги и страниране.
  • Основни правила и добри практики при предпечата.

Ден 2
Вторият ден ще протече под формата на уъркшоп, който е максимално практически и персонализиран. Ще работите по собствен проект, като се консултирате с лектора относно композиция, избор на шрифт, съчетаване на цветове, създаване на ефекти и всички други въпроси, които възникват в хода на работния процес.

Предварителни изисквания: За да бъде участието ви в модула ефективно, е необходимо да имате основни знания и умения за работа с Adobe InDesign и Adobe Photoshop. Препоръчително е да сте преминали Модул 1: Дизайн на изображения за уеб и принт с Adobe Photoshop.

Подходящи проекти: Дизайн на дипляна / брошура и подготовка за печат

Лектор / учете от най-добрите

Радостин Христов

Радостин Христов

Художествен директор

MullenLowe Swing

Радостин Христов понастоящем e художествен директор в MullenLowe Swing. Работи в областта на рекламата и графичния дизайн от 20 години. Завършил е художествената академия в Мадрид, специалност Илюстрация и Графичен Дизайн. Започва през 1996 г. като арт директор в една от първите аутдоор рекламни агенции в България – Емпекс ООД, след това в Реклама ООД, старши уеб дизайнер в Дивижън/iConcept Ltd. USA и L.A. Internet USA, 6 години арт директор в Nova Studios – "Бон Апети", арт директор в Декони Интернешънъл, Design Board Belgium, МАГ адвертайзинг и 5 години художествен и творчески директор в Аll Channels Advertising.

Реализирал е десетки проекти за клиенти като Loreal, Nestle, Lidl, RaiffeissenBank, Penny Market, UNICEF, Bella, Fanta, Coca Cola, AVON, Загорка, WWF и много други.

Носител е на десетки награди от български и международни рекламни и дизайн фестивали, сред които: сребърна, златна и платинена награда на SABRE London, Miami, финалист на Golden Drum Slovenia, сребърни и бронзови награди на ФАРА, сребърни и златни награди за уеб сайт на годината и др.

Интервю: В рекламата трябва да бъдеш иноватор, но така, че да останеш разбран

Препоръки / Какво казват другите участници?

Запазете вашето място сега! / запазете датите

Един модул

300 лв.

Два модула

-10% отстъпка
600 лв.
540 лв.

Три модула

-20% отстъпка
900 лв.
720 лв.

Цените са с ДДС.

Запазете вашето място!


Дизайн на изображения за уеб и принт с Adobe Photoshop

Графичен и печатен дизайн с Adobe Illustrator

Дизайн, страниране и предпечат с Adobe InDesign

Ню Харайзънс България

бул. Драган Цанков 36
Интерпред, Блок А, етаж 6
София, 1040

+359 885 666 815

office@newhorizons.bg

Упътване

Защо да изберете Ню Харайзънс?

  • 42 години глобално присъствие и know-how
  • Над 42 000 обучени курсисти в България от 2002 г.
  • Глобален център на New Horizons Computer Learning Centers за 2015 г.
  • Най-добър европейски център в глобалната мрежа на Ню Харайзънс за 2020, 2018, 2015, 2014 и 2012 г.
  • Център №1 за IT обучения в България според класацията Computerworld "ИКТ Топ 100" за 2020-2011 и 2008 г.