Според различни източници средно 30% от проектите се провалят поради проблемите с комуникацията или недостатъчна такава. *
Затова колкото по-добре са развити комуникационните канали в една организация и информацията достига до всички заинтересовани страни, толкова по-голям е шансът за успешна реализация на проекта и доброто функциониране на организацията като цяло.
Високата ефективност на комуникациите е от особено значение за IT компаниите, тъй като индустрията на информационните технологии се развива много динамично и способността на служителите да комуникират ефективно се отразява пряко върху конкурентоспособността на компанията.
Вашите служители ще бъдат снабдени със знания за различни комуникационни техники и стилове, което ще им спести време за адаптиране спрямо комуникативния стил на събеседника и ще им позволи да водят по-ефективни разговори както с бизнес партньори и клиенти, така и с колегите в работата. Също така, те ще овладеят изкуството на активно слушане и по този начин ще печелят повече клиенти и партньори.
Този курс може да бъде адаптиран спрямо конкретните потребности на Вашата организация.
Това обучение е полезно за IT организации, които изпитват нужда от това служителите й да могат да комуникират ефективно.
Продължителност: 1 ден
Часове на провеждане: 09:00 – 16:30
Език на провеждане: български
Всяка тема включва дискусии и упражнения.
Младен започва кариерата си в софтуерната индустрия през 2004 г. Той е експерт в управлението на продукти, проекти и екипи със силен фокус върху ползотворното прилагане на гъвкави методологии като Scrum и Design Thinking. В първите 7 години от кариерата си работи като Java разработчик и софтуерен консултант. От 2010 година насам разширява опита си с роли в управление на проекти, екипи и продукти. Заема ролята на Scrum Master, Product Owner, Product Manager, Software Engineering Manager.
Опитен инженерен професионалист с MBA с фокус върху Business Excellence. Опитът му включва наемане, мотивиране и управление на софтуерни инженери, провеждане на обучения и коучинг, комуникация с клиенти и партньори, част от Fortune 500 компании.
Работата му като софтуерен инженер и дългогодишното тясно взаимодействие с бизнеса предпоставя неговата комплексна гледна точка върху изпълнението на проектите и работата със заинтересованите страни. Той умее да предоставя различни примери и да предизвиква задълбочен анализ на сложни практически казуси в дискусии с курсистите. За 4 години преподаване в учебния център New Horizons Младен е обучил над 370 курсисти.
* Цената е без ДДС.