24-26 юни 2024

ITIL® 4 Foundation
обучение и сертификация

Дати

24-26 юни 2024

Място

Ню Харайзънс България

Лектор

д-р Пламен Иванов

Каква е ползата от ITIL® за организациите?

  • Подобрява комуникацията между ИТ отдела и бизнес потребителите;
  • Добре организиран ИТ отдел, доставящ измерими и лесно разбираеми резултати;
  • Подобрява процеса на внедряване на нова услуга, базирана на софтуерен или хардуерен продукт;
  • Спомага компаниите да доставят качествени ИТ услуги, които актуализират често, за да следват развитието на пазара и актуалните нужди на клиентите.

Записване

Какво е ITIL®?

ITIL® е универсална основа за създаване и управление на ИТ услуги, превърнала се в задължителен стандарт на работа за редица компании по света. ITIL® обхваща практиките, дейностите, структурите и отговорностите в целия цикъл на предоставяне на ИТ услуги.

Тъй като представлява "рамка", ITIL® може да бъде адаптиран според индустрията, размера, структурата и изискванията на всяка организация. ITIL® може да бъде приложен за целия жизнен цикъл на проекта или само за конкретни процеси, за да превърне ИТ звеното в стратегически партньор на бизнеса.

Тъй като много проекти изискват хибридни подходи, ITIL® 4 е интегриран с ключови гъвкави методологии като Agile, DevOps и Lean.

ITIL®

Обучение ITIL® 4 Foundation – за кого е?

Целта на ITIL® е да направи успешна комуникацията между бизнеса и ИТ специалистите, така че ИТ услугите да носят необходимата стойност, без тя да превишава направените инвестиции и оперативни разходи по поддръжката им.

Ето защо професионалното обучение ITIL® 4 Foundation при Ню Харайзънс ще бъде полезно за специалисти от всички нива в организационната йерархия. Фокусът е към представители на ИТ отделите, бизнес мениджмънт, финанси и управление на проекти. Този курс подготвя и за успешното полагане на сертификационен изпит ITIL® 4 Foundation.

Научете повече за ползите от ITIL® за Вас и Вашата организация:

Продължителност: 3 дни / 24 уч. часа
Часове на провеждане: 09:00 – 17:00
Език на провеждане: английски

  • 1. ITIL® 4 Overview
  • 2. Key Concepts of ITIL®
  • 3. The Four Dimensions of Service Management
  • 4. The ITIL® Service Value System (SVS)
  • 5. The ITIL® Guiding Principles
  • 6. Governance
  • 7. The Service Value Chain
  • 8. Continual Improvement
  • 9. Key ITIL® Practices
  • 10. Other ITIL® Practices

Защо да изберете Ню Харайзънс?

  • 42 години глобално присъствие и know-how
  • Избираме най-добрите инструктори с практически опит в преподаваната област
  • Над 42 000 обучени курсисти в България от 2002 г.
  • 98% от нашите клиенти биха препоръчали обученията ни
  • Най-добър европейски център в глобалната мрежа на Ню Харайзънс за 2020, 2018, 2015, 2014 и 2012 г.
  • Център №1 за IT обучения в България според класацията Computerworld "ИКТ Топ 100" за 2020-2011 и 2008 г.
  • Акредитиран доставчик на ITIL® обучения за България
  • Персонализирани обучения според изискванията и нуждите на клиента

Лектор / учете от най-добрите

д-р Пламен Иванов

д-р Пламен Иванов

ITIL® експерт

Пламен е специалист по управление на ИТ услуги, предприемач, иноватор и преподавател, който обича природата, науката и предизвикателствата. Най-голямата страст на Пламен е разработването, подкрепата и управлението на иновациите. Това доведе до 4 международно публикувани патента в областта на ИТ услугите.

Пламен е сертифициран ITIL® v4 експерт. Има повече от 15 години опит в ИТ индустрията, като е доставял проекти за организации като Vodafone Холандия, Telekom Austria Group, българското правителство, E.ON AG, T-Systems и equensWorldline. Притежава докторска степен в областта на компютърните науки от Техническия университет в София и магистърска степен по специалност "Бизнес мениджмънт, технологии и иновации" от Университета в Шефилд.

Има множество награди и признания, включително и грамота на президента на Република България "Джон Атанасов" за 2014 г.

Оценки от курсистите (2021-2022) за д-р Пламен Иванов

Препоръки / какво казват нашите курсисти?

Цена

Курс + изпит
ITIL® 4 Foundation

24-26 юни 2024
970
873
цена до 10 юни

Курс + изпит
ITIL® 4 Foundation

Разсрочено плащане

24 × 40,41

* Цените са без ДДС.

Цената включва материали:
  • Ваучер за официален изпит
  • Ebook: ITIL® 4 Foundation
  • Official Training Material (OTM) ITIL® 4 Foundation

* С изменение от 1 ноември 2019 г. всички акредитирани обучаващи организации към Axelos трябва да предлагат обучения заедно с изпити.

Сертификационен изпит ITIL® 4 Foundation

  • Кога: можете да се явите на официалния изпит в рамките на 6 месеца след началото на обучението, тъй като ваучерът за изпит, който ще Ви изпратим, е с валидност 6 месеца. Ако решите да държите изпит по-късно от 6 месеца след началото на обучението, ще е необходимо закупуване на нов ваучер за изпит.
  • Продължителност: 60 минути.
  • Въпроси: 40 затворени въпроса с избор от няколко възможни отговора.
  • Условия: Липсват предварителни условия за кандидатстване за изпит.
  • Pass: Изпитът се приема за успешен при минимален резултат от 65%.
  • След успешно полагане на изпита ще получите сертификат, издаден от изпитния вендор, който е с валидност 3 години.

Ако се интересувате само от запазване на час за изпит в нашия изпитен център, можете да се възползвате от формата за контакт.

Разсрочено плащане / за физически лица

За да подкрепим решението Ви лично да инвестирате в своите знания и професионализъм, създадохме услуга за разсрочено плащане без оскъпяване.

Всяко от нашите обучения със стойност от 1000 до 7000 лева с ДДС може да бъде закупено на изплащане за период между 2 и 24 месеца.

Разсроченото плащане не се комбинира с други отстъпки и промоции.

Запазете вашето място!


Ню Харайзънс България

бул. Драган Цанков 36
Интерпред, Блок А, етаж 6
София, 1040

Обучения: +359 885 666 815
Изпити: +359 885 601 989

office@newhorizons.bg

Упътване

Имате въпроси? / свържете се с нас

Други възможности за квалификация